Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi
Pentru programari / info Service sunati la telefon : 0765 23 23 80
Datorita costurilor de logistica COMANDA MINIMA ESTE 30 LEI.
Preturile contin tva.
Comenzile primite pana in ora 12:30 se proceseaza in aceeasi zi (valabil de luni pana vineri).
Oferim si montaj/schimbare/inlocuire contra cost pentru majoritatea
componentelor.
Orice comanda procesata pe site-ul nostru si neridicata timp
de 2 zile, fie de la sediul nostru sau curier rapid, se anuleaza in mod automat.
In momentul receptiei, va rugam sa verificati integritatea
exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Daca se constata deteriorari externe,
produse deteriorate sau lipsesc produse, va rugam sa ii solicitati curierului sa intocmeasca
un proces verbal de fata cu dumneavoastra si sa consemneze
neregulile!
De asemenea, in cazul unei probleme mai sus mentionate, dupa
inceierea procesului verbal cu reprezentatul firmei de transport va rugam sa ne contactati
pe email in max 2 ore de la primirea procesului verbal.
Orice
reclamatie ulterioara cu privire la produsele deteriorate nu este luata in considerare .
Nu uitati sa adaugati si un numar de telefon valid, deoarece un
consultant va va contacta telefonic pentru
confirmarea comenzii. Comenzile neconfirmate telefonic vor fi
anulate.
Plata se face ramburs odata cu sosirea comenzii.
Se accepta plata cu op doar pentru comenzile cu
sume de peste 300 RON .
Conform Art.155 alin.(24)- (25) din Legea nr.571/2003 Cod
fiscal si Normele de aplicare ale Art.155 alin.(25) factura se poate trimite sau downloada in
format electronic.
Suma transportul este afisata in modulul "pagina cos" inaintea finalizarii comenzi.
Pentru Bucuresti transportul este de 19 RON prin Urgent Cargus .
In momentul actual suma transportului este de 19 ron pentru Urgent Cargus .
Livrarea se face prin firma de curierat rapid Urgent Cargus in 24-48 ore valabil pentru
zilele lucratoare.
Statusul comenzi cat si numarul de awb il puteti accesa din
meniul "contul meu".
DACA COLETUL NU AJUNGE IN 2 ZILE VA RUGAM SA NE ANUNTATI sau sa luati legatura cu firma de
curierat pentru rezolvarea problemelor
aparute.
GSM Boutique - www.gsmboutique.ro isi rezerva dreptul de a face
modificari si actualizari ale acestor termeni, conditii SI PRETURI, fara o notificare prealabila si
fara precizarea motivelor. Astfel ca va rugam sa cititi termenii si conditiile de fiecare data cand
doriti sa cumparati produse de la noi.
Garantii - Toate Produsele comercializate de catre
https://www.gsmboutique.ro/, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei
in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele cumparate de pe
site-urile noastre beneficiaza de garantia obisnuita oferita de catre fiecare producator in parte si
anume:acumulatorii si incarcatoarele au garantie 12 luni, durata medie de utilizare fiind de 12
luni, iar celelalte produse fiind considerate consumabile au garantie 3 luni, durata medie de
utilizare fiind de 3 luni (Display, Banda ,Box-uri,Componentele gsm, Scule Service Gsm, Carcase,
Cabluri de date,Xsim (Rsim-uri) etc.)
In cazul LCD-urilor
(Display-uri Telefoane) produsele sunt considerate defecte si se inlocuiesc doar daca au mai
mult de 3 pixeli morti.
Garantia se ofera numai in cazul in care
produsele au sigiliile de garantie intregi, folia protectoare (in cazul display-urilor),
daca produsele nu sunt deteriorate, nu prezinta urme de lovituri sau urme de lichid, pete de
orice culoare (in principal pe lcd-uri) survenite ca urmare a nefolosirii
corespunzătoare a produselor.
• Atentie! Va rugam ca produsele din
cateoriile Display si touchscreen sa le testati fara sa indepartati sigiliile si/sau
foliile de protectie. Indepartarea acestora duce automat la pierderea
GARANTIEI.
In cazul in care se constata ca produsele sunt
functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor
se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 40 RON care reprezinta
contravaloare celor 2 transporturi (tur-retur).
Pentru a beneficia
de garantie in cazul produselor din categoria Display-uri, Touchscreen-uri, Geam-uri,
Benzi si Componente GSM, Xsim (Rsim-uri) si Acumulatori ce necesita desfacerea
aparatului, mentionam ca acestea trebuie sa fie montate intr-un SERVICE GSM
AUTORZAT si CERTIFICAT ISO 9001 care va elibera un BON FISCAL SAU FACTURA FISCALA ce va
atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie
deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.
Produse cu certificat de garantie emis de producator.
Pentru o parte dintre
produsele vandute de GSM Boutique - www.gsmboutique.ro vei primi certificat de
garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau
lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi
nevoie. Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua
de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat.
Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in
certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Conditiile de acordare
a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale
fiecarui producator, la nivel national.
Returnarea produsului defect catre dvs. se va face
impreuna cu o copie dupa factura ce l-a insotit, folosind serviciile de curierat Urgent Cargus ,
dupa completarea formularului cerere de retur de pe site.
Aflati mai multe detalii despre retur produse aici
ATENTIE!!!
Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie
intregi,folia protectoare (in cazul display-urilor),daca produsele nu sunt deteriorate,nu prezinta
urme de lovituri sau urme de lichid , pete de orice culoare (in principal pe lcd-uri) survenite ca
urmare a nefolosirii corespunzătoare a produselor.
Legea mai prevede si faptul
ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor
nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel,
produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original
(inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente,
fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale
accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si documentele
originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare,
etc).
Inlocuirea produsului se va face dupa sosirea si verificarea produsului defect
la sediul nostru.
IN CAZUL PRODUSELOR CUMPARATE PE PERSOANA FIZICA GARANTIA SE
OFERA NUMAI DACA SE PUNE LA DISPOZITIE DOVADA (bon fiscal sau factura fiscala) MONTARII PRODUSUL
RESPECTIV INTR-UN SERVICE GSM si CERTIFICAT ISO 9001 ( nu este necesar
pentru incarcatoare , huse si hands-free-uri ) , iar pe factura sau bonul fiscal sa fie
specificata operatiunea efectuata pentru produsul respectiv.
Art. 17
"Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in
termen de doua luni de la data la care a constatat-o.
Interpretare: Daca
ati constatat ca produsul nu este conform dar nu ati semnalat in doua luni lipsa de
conformitate nu va mai puteti folosi de aceasta
lege."
Preturile prezentate includ TVA, insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara
cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pentru produsele aduse pe
comanda, exista posibilitatea ca preturile sa fie schimbate si ne asumam acest drept. Pretul
produselor aduse la comanda poate fi influentat de cursul valutar sau de alte taxe si accize.
Este posibil ca stocul sa se modifice intre momentul plasarii comenzii si momentul acceptarii
acesteia, iar din acest motiv anumite produse pot sa nu fie disponibile. Preturile sunt valabile
doua zile de la data inregistrarii comenzii, in limita stocului disponibil. In cazul oricarui
produs care nu are pret (are afisat pret zero), se subintelege ca nu este de vanzare, asta
deoarece nu este in stocul societatii.
Pentru erorile de pret ce tin in totalitate
de sistemul tehnic, nu ne asumam raspunderea. In acest caz
GSM Boutique - www.gsmboutique.ro poate sa-si rezerve dreptul de a refuza
onorarea comenzii si livrarea produsului, dacă eroare de pret, ce tine de sistemul tehnic,
este disproportionată in raport de pretul real al produsului.
Preţul fictiv şi preţul derizoriu -anulare comanda
Art. 1665
Preţul fictiv şi preţul derizoriu
(1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.
(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este
într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să
consimtă la o vânzare.
Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de
catre Cumparator automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este
o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasata on-line de
catre Cumparator, va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre Vanzator si
va fi urmata de o Proforma sau Factura.
Validarea comenzii de catre Vanzator se va face prin
mesaj scris (e-mail) catre Cumparator prin trimiterea unei Proforme sau Facturi.
Validarea
comenzii de catre Vanzator se face doar daca:
1. Datele de Cumparator sunt complete si
corecte;
2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
3. Nu exista erori in
sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului
zero/Lei)
“Incheierea contractului are loc in momentul emiterii
facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a
confirmarii comenzii.”
Acest moment marcheaza incheierea contractului
de Vanzare -Cumparare.”
ATENTIE!!!
PRODUSELE RETUR CE CORESPUND TERMENILOR DE GARANTIE SE RETURNEAZA IN MAXIMUM 14
ZILE.
ORICE PRODUS TRIMIS SPRE GARANTIE SE INLOCUIESTE CU UN PRODUS EXACT CA CEL TRIMIS
Renunțarea la cumpărare
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara
penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului sau, in
cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"
In cazul in care doriti sa
returnati un produs o puteti face in 15 zile de la data receptiei sau a notificarii in scris a
intentiei de renuntare, dar trebuie sa tineti cont si de urmatoarele conditii:
-Sa ne anuntati in
maximum 15 zile de la data receptiei, in scris la adresa companiei sau pe adresele de mail
specificate pe site.(formular retragere preluare ANPC - https://www.gsmboutique.ro//certificate/formular-retragere-1
)
-Produsul nu trebuie sa fie desigilat in cazul in care este in blister.
-Produsele bulk nu
trebuie sa prezinte urme de zgarieturi.
-Produsul nu trebuie sa aiba indepartata folia de
protectie si sigiliu.
-Produsul trebuie sa fie in perfecta stare de functionare.
-Produsul nu
trebuie sa prezinte modificari .
-Taxele de transport vor fi achitate in intregime de
dvs.(inclusiv taxa transport tur in cazul in care ati beneficiat de transport gratuit sau nu ati
optat pentru cea mai ieftina metoda de transport oferita de noi Posta Romana.).
Astfel,
consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara
penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului
sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Mentionam ca, in conformitate
cu Ordonanta urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata
transportului este suportata de catre consumator si poate fi efectuata direct la curier sau se va
scadea din valoarea sumei ce trebuie returnata catre acesta(consumator).Taxa retur transport este de
20 lei.
-Persoanele juridice, persoanele fizice autorizate si persoanelele fizice ce
lucreaza/detin service gsm, insa achizitioneaza produse pe persoana fizica, vor beneficia de
termenii si conditiile corespunzatoare service-urilor gsm. Produsele functionale trimise retur vor
fi scazute din comenzile ulterioare cu o valoare de -15%.
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 15 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in
cazul produselor defecte din fabricatie.
Cumparatorului se va rambursa contravaloarea
produsului ,inclusiv taxele de livrare, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de
faptul ca cumparatorul a ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare
standard oferit de Vanzator (Posta Romana), in maxim 15 zile de la data notificarii de retragere
din prezentul contract. Rambursarea poate fi amanata pana la data la care Vanzatorul
receptioneaza produsele.
Taxa retur transport este de 20 lei.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi
stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate
interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire
excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem
accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Daca produsele pe care ti
le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa
returnezi si cadourile.
Daca ati beneficiat de transport gratuit pentru unul sau mai
multe produse si doriti sa le returnati (fara ca produsul sa aiba un defect din fabricatie),
transportul trebuie suportat de catre dvs. (Inclusiv transportul tur, transportul produsului
de la expeditor la beneficiar).
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 15 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari,
altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca
produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a
solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi
diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii
vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta
nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la
distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr.
34/2014.
Cumparatorului se va rambursa contravaloarea produsului ,inclusiv taxele de
livrare, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca cumparatorul a ales alta
modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vanzator (Posta
Romana), in maxim 14 zile de la data notificarii de retragere din prezentul contract.
Rambursarea poate fi amanata pana la data la care Vanzatorul receptioneaza produsele.
ATENTIE !!!
Pentru o rezolvare cat mai rapida a
problemelor legate de produsele returnate va rugam sa folositi firmele de curierat rapid
(Urgent Cargus Courier).
NU NE ASUMAM RESPONSABILITATEA
PENTRU COLETELE RETURNATE INAPOI CATRE DUMNEAVOASTRA DE CATRE POSTA ROMANA , TRIMISE
PRIN POSTA ROMANA CATRE NOI CU RIDICARE DE LA OFICIUL POSTAL, PENTRU CARE SOCIETATEA
NOASTRA NU A PRIMIT INSTIINTARE CU CONFIRMARE DE PRIMIRE.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul
produselor defecte din fabricatie.
Renunțarea la cumpărare nu poate fi invocată in
cazul:
- produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala.
- produselor identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2)
- produselor software (sisteme de operare, aplicații, programe antivirus, jocuri, extensii de garantie etc), filmelor, produselor cu software preinstalat la care s-au creat conturi ori s-au activat licente ori s-au efectuat modificari la sistemele de operare, consumabilelor si echipamentelor la care s-au desigilat consumabilele. Acestea nu se pot returna decât în forma originală, in ambalajul sigilat.
- produselor care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum
- produselor care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice
- produselor fara ambalajul original complet in care a fost livrat sau fara certificatele de garantie in original
In aceste cazuri Vânzătorul isi rezerva dreptul de a refuza returul, de a solicita o taxa pentru aducerea produselor la starea de vandabilitate (de produs nou, de produs resigilat sau second-hand) sau, la optiunea clientului, i se va reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.
In cazul retururilor repetate, atunci când se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție, Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile.
In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
ORICE COLET NEANUNTAT TRIMIS CATRE NOI, CU PLATA LA DESTINATIE VA FI
REFUZAT.
In cazul unei comenzi neridicate de la firma de curierat,
GSM Boutique - www.gsmboutique.ro isi rezerva dreptul de a inceta colaborarea si
de a cere despagubiri materiale si morale suma fiind stabilita de instantele
judecatoresti.
Conform cerintelor Legii nr. 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, SC , are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor telefonice este de a expedia si factura comenzile dvs.
Orice conflict aparut intre GSM Boutique - www.gsmboutique.ro si
clientii sai va fi rezolvat pe cale amiabila. Daca nu se reuseste acest lucru, conflictul se va
rezolva in instantele de judecata romanesti,conform procedurilor.
Link SOL https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO